Meillä rauhoitutaan pikkuhiljaa Joulun viettoon. Tänä vuonna joulu on taas olemassa, koska tytöt tulevat aattona syömään. Ensi vuonna sitten varmaan taas töissä :) Kirsi muuten sai ajokortin :) Onnea siitä lapseni <3

Joulukuusi%202016.jpg

Joulu%202016%20Tiina%20ja%20koirat.jpg

Käytiin sitten Messarissa.... Viimeinen kerta, kun ketään mun koiria sinne ilmoitan. Liian kallista ja täysin arpapeliä. Tuomarina oli britti Kevin Young. Morttikin oli ilmoitettu, mutta sairastui, joten ei päässyt tulemaan.

Ensin kehään Runo ja Vanilla.... Runo esiintyi yllättävän hyvin minun kanssa :) Katja ei erinäisistä syistä päässyt mukaan. Tuomari ei sitten tykännyt YHTÄÄN Runosta, eikä Vanillastakaan. Arvostelu oli todella huono ja suoranainen ihme oli, että sillä irtosi edes EH. Kilpailuluokassa varsinkin näki, että tuomaria inhotti. Ei edes vilkaissut Runoon tahi Vanillaan. Älä välitä Elena, tytöt on hienoja! Ja sainhan minä positiivisia arvioita junnuista ennen arvostelua ihmiseltä jota todella arvostan :) Kiitos!

Sitten kehään Tiitu.... Esittäminen meni ihan kohtuullisesti. Minun mielestäni (ja monen muunkin mielestä)... Ja näin siitä jopa videon. Tiitun kohtalo oli kuitenkin luokan ainoa EH (muille ERI) ja arvostelussa luki, "olisin tykännyt, mutta"... "could be better presented" 
VOI VITTU!!!!
Aika moni tietää, kuinka vaikeaa minulle tämä koiranäyttelyesittäminen ylipäätään on! Minun mielestäni näyttelytuomarin kuitenkin tulisi arvostella koiraa, ei esittäjää. Mikään junnuhandler-kisahan tämä ei ollut, eihän!  Joo! EN pysty juoksemaan kepeästi pikkusormi ojossa, ENKÄ ole langanlaiha jakkupukutyyppi, ENKÄ osaa edes hymyillä... !!!! Anteeksi nyt vaan ihan hirveästi, että uskaltauduin kehään mr Kevin Young!!! Jäikö Tiitun parempi menestys nyt minun takiani saamatta... On se vaan niin harmi, sillä sitä kukaan muu ei pysty esittämään, ainakaan kun itse olen paikalla. Tämä tuomari meni nyt pannaan kaikilta osin!!!
(HUOM! Minä ymmärrän jos tuomari ei vaan tykkää koirasta, mielipideasioitahan nämä on, minun mielestäni tuomarin ei ole kuitenkaan asiallista arvostella esittäjää)

Wia sentään sai valio-luokassa sileän ERIn Pian esittämänä. Wian tosin olisi pitänyt olla korkeammalla, jos liikettä olisi arvostettu (kuten pitäisi liikerodun osalta). Wia meni upeasti. Kiitos Pia <3

Muutoin elämä sujuu ihan kohtuullisesti. Töissä on kovia myllerryksiä... jälleen kerran :( Päälliköt yrittää kilvan arpoa kuinka työt tulisi tehokkaammin tehtyä. Toki tietenkään ei missään tilanteessa kysytä mielipidettä siltä tekijäportaalta..Ohhoijaa!!!! Nähtäväksi jää, hoituuko ne asiat edelleenkään nopeammin siirtämällä ihmisiä lokerosta A lokeroon B :) Onneksi itse nyt saan ilmeisesti kuitenkin jatkaa nykyisessä tehtävässäni, olen tykännyt todella. Vielä 1,5 vuotta...

Unohtui muuten tuohon edelliseen postaukseen kirjoittaa, että Haarasen Riitta järjesti tapaamisen 10 vuotta täyttävälle Fireboy's pentueelle kotonaan Porvoossa aiemmin syksyllä. Harmikseni työtehtävät estivät osallistumiseni siihen! Ihana kuitenkin oli nähdä sieltä kuvia. Onnea myös Melli, Nelli, Ralli ja Rosie <3

Minä luulen etten mitään erillistä summausta tälle vuodelle tee. Kasvatit ovat menestyneet hienosti ja olen niistä ja omistajista todella ylpeä! Kaikille toivon hyvän Joulun lisäksi vielä parempaa Uutta Vuotta 2017! Blogi jää nyt määräämättömäksi ajaksi tauolle!