Myös nuorimmaiseni sai kuin saikin ylioppilaslakin. Lakki painettiin päähän juhlavassa tilaisuudessa 5.12.2013. Onnea Kirsi! Olen niin ylpeä ja onnellinen molemmista tyttäristäni! Ja olihan se hienoa laittaa toinenkin lyyra puvun rintamukseen. Ehkä mä en ihan ole epäonnistunut vanhempana.

Eilen 6.12.2013 juhlittiin ystävien ja sukulaisten kesken Kirkkonummella. Oli niin hienoa kun minunkin rakkaimmat saapuivat paikalle Kangasniemeltä asti, vaikka keli oli varsin surkea. Kiitos kaikille osallisille onnistuneista juhlista! Minulla oli puuhaa riittänyt leipomisten merkeissä koko viikon ennen juhlia. Oli mukava nähdä, että leipomukset maistuivat ja onneksi niitä oli riittävästi. Juhlat olivat kivan rennot ja ihmiset tuntuivat viihtyvän.

Tänään juhlat Kirsillä jatkuvat. Parasta aikaa täällä meidän kotona on "muutama" Kirsin kaveri ja täältä oven takaa kuultuna tuntuu olevan hauskaa :) Teetättihän tämäkin minulla töitä siivouksen merkeissä. Joten nyt on olo aika väsynyt! Huomisen vietän televisiota katsellen ja koirien kanssa ulkoillen. En tasan tee mitään muuta!

Eilen juhlissa sattui muuten aika mielenkiintoinen tilanne. Seisoimme siinä skoolaamassa Kirsille, kun ex-appiukkoni sanoi minulle "miksi sinulla ei ole kunniamerkki rinnassa?" Katsoin rintaani ja totesin, että onhan nuo lyyrat tässä. Siihen appiukko, että ei kun Tasavallan Presidentti Sauli Niinistö on sinulle myöntänyt tänään kunniamerkin. Ja minähän olin ihan ulalla! En ole tiennyt, että minulle on sitä anottu, en sitä, mistä ansioista, enkä sitä, että se on myönnetty. Piti käydä tarkistamassa netistä ja niinhän siellä seisoi

SUOMEN VALKOISEN RUUSUN RITARIKUNNAN 1.LUOKAN MITALI KULTARISTEIN, minulle... myönnetty... 6.12.2013

En yleensä paljon välitä huomionosoituksista, mutta tämä kyllä sykähdytti sydäntä. Sen verran isänmaallinen olen. Tiedän myös, että edesmennyt isäni olisi ollut erityisen ylpeä siitä, että tytär tällaisen sai. Kiitos työnantajalle, että tällaista minulle anoi, ehkä mä töissäkin sitten olen jotain oikein tehnyt.

Se nyt sitten onkin mielenkiintoista, että milloin tämä kunniamerkki minulle luovutetaan. En näet oikeasti ole mitään tietoa siitä saanut. Pitääköhän varata paremmat pukineet heti maanantaina töihin mukaan. En nyt ihan viitsi farkuissa ja hupparissa sellaista vastaanottaa.

Nyt sitten voidaan keskittyä siihen, että odotellaan vain merkkejä siitä, onko Wia kantava. Mitään en toistaiseksi ole huomannut, mutta ei kai pitäisikään. Ainahan se on ollut hellyydenkipeä. Ja niin rakas :) Jos siellä alkioita on niin nythän ne vasta kiinnittyvät, nyt on 17. päivä ensimmäisestä astutuksesta. Ultra on varattu :)