Pitkästä aikaa taas täällä. Mitään erityistä ei ole tapahtunut sitten viime päivityksen, mitä nyt taas olin kipeänä 1,5 viikkoa. Loma alkoi ja lähellä oli ettei päättynyt samantien. Olin nimittäin unohtanut anoa koko loman. Onneksi töissä oltiin joustavia :)

Sain kuvaterveisiä Siniltä ja Ässältä. He kävivät vierailulla Vaasassa Marwinin ja Maaritin perheen luona.

marwin%C3%A4ss%C3%A4-normal.jpg

Komeat pojat.

Ja penskat on muuten jo yli 5 kuukautta. Aika menee todella nopeasti. Vastahan ne olivat onnettomia, vikiseviä rääpäleitä.

Katjan kanssa lenkkeiltiin 28.6.2014. Pitkästä aikaa oli kaunis ja lämmin ilma. Tässä pari kuvaa sieltä. On kiva kun tyttärellä on hieno kamera ja vielä osaa sitä käyttääkin :)

Aida%20Tiitu%20Wia%20Puolarmaarissa%2029

Kaikki%20koirat%20Puolarmaari%2028.6.201

Tiitua olen treenannut vaihtelevasti. Enemmän olen antanut sen nauttia pentuelämästä (= olen ollut laiska) Siitä on kehkeytymässä oikea vesipeto, myös kaikki kuralätäköt käyvät :) Tiitu osaa nyt odottaa käskystä ja antaa minun jopa mennä piilossa käymään. Typy osaa kyllä keskittyä tehtäviin :) Sisäsiistikin on jo.

Tänään käytiin ensimmäistä kertaa koirapuistossa niin, että siellä oli muitakin. Reipas se oli sielläkin. Ja takaisintullessa ensimmäiset kotimaiset mansikat, NAM!

Wian turkki kasvaa vauhdilla. Häntä ja peppukarvat tosin ovat vielä aika onnettomat. No vielä kolme viikkoa esiintymiseen näytelmissä, jospa se siitä. Kisojakin voisi taas alkaa katsella. Aika hyvin pelittää nyt.

Loppuloma meneekin treenaillen.

Ja sitten se surullinen osuus. Nyt ovat kaikki Nekun sisarukset sateenkaarisillalla. Viimeisimpänä Hilla-sisko. Itku tuli väkisinkin muistojen tulvehtiessa mieleen. Osanottoni Sadulle ja perheelle. Onneksi siellä on lohtua tuomassa Maili-tyttönen Waterfox-kennelistä.