Lauantaiaamu valkeni kirkkaana :) Sitten piippasi puhelin.... Viksu (Tiwian's RW Little John) oli ollut toisissa agilitykisoissaan. Agiradalta napsahti 0, voitto ja ensimmäinen LUVA. Onnea Terhi ja Viksu!!!

Puolen päivän jälkeen piippaile puhelin uudelleen... Vanilla oli ollut Porvoon kaikkien rotujen näyttelyssä. Tuomarina britti Christina Chapman. Tulos JUN ERI JUK1 PN2 ja SERT !!!! Tuomari oli todella tykännyt ja oli sanonut Vanillasta "future champion" Aivan loistavaa Elena ja Vanilla! Tämä oli ensimmäinen SERT mun kasvateille.

Vanilla%20SERT%2010.9.2016.jpg

Vanillalla on rakenteellisesti ja luonteellisesti palikat kohdallaan :)  Elena on tehnyt hienoa työtä!! Ei se ihan huono yhdistelmä ollut, Wia ja Riimi :)

Tänään oli sitten vuorossa SBCAK Ry:n erikoisnäyttely Tervakoskella. Minä en ilmoittanut yhtään koiristani. Ajattelin että mm. Tiitun turkki on totaalisesti kateissa. Noh, kun katsoin niitä esitettyjä narttuja, niin Tiitullahan olisi ollut jopa loistava turkki :)
Olin siis lupautunut auttelemaan Piaa ja Eevaa Biomill-jutuissa. BIOMILL oli ko. näyttelyn pääsponsori. Katja myös mukana. Harmittavan vähän ihmiset tulivat kyselemään ko. ruoasta! Minähän ainakin vannon sen nimiin, sillä se on osoittautunut ylivoimaisesti parhaaksi ruoaksi, mitä mun koirat on syöneet (kokeiltuja merkkejä on MONTA). No, ehkä ensi vuonna tietoisuus on levinnyt...

Meidän tiimistä edustus oli Vanillan harteilla. Tyttö esiintyi taas loistavasti ja oli ison luokan toinen ERI SA:lla. Mulla meni kylmät väreet kun Elena juoksutti Vanillaa ja sitten pysäytti seisomaan. HETI oikea asento! Tätä ei ihan joka koira osaa :) Mahdollistuu mm. loistavan rakenteen ansiosta. Upea pari ja olen ylpeä! Ja toki mieltä lämmitti se, että eräs pitkän linjan kasvattaja tuli taakseni ja kysyi tiedänkö, mikä tuo viimeinen koira on. Sanoin, että mun kasvatti. Tähän kasvattaja "Upea koira! Pitäisi voittaa" Onhan Vanilla hieno! Paras Narttu kehästä junnut käteltiin ulos, mutta Vanillan aika tulee vielä :)

Kirsikkana kakun päällä oli se, että ABBA-pentueen isä Riimi oli myös ilmoitettu näyttelyyn. Tytöt siis pääsivät tapaamaan isänsä, omistaja Maijan suosiollisella avustuksella. Riimi tosin ei ihan tajunnut, että Runo ja Vanilla olivat tyttäriä... :) Kuvat jäivät ottamatta, kun Riimille kävi "yllättäen" kutsu muualle. Mutta ehkä joku toinen kerta sitten?! KIITOS Maija!!!! Tämä oli mulle todella tärkeä ja iso juttu! Mä kuitenkin aikuisten oikeeasti olen sitä mieltä, että yhdistelmä oli parempi kuin moni muu, kaikesta epäonnesta huolimatta. Ja mulla on siitä ihana Runo <3

Kiitos Eeva, Jussi, Pia ja Katja kivasta päivästä :)