Sähköpostissa tosi kivoja uutisia!

Saatiin kuin saatiinkin yhteensä kolme treenipaikkaa agilityyn vaikka ohjaajia on vain kaksi. Ilmeisesti mun tokokoulutus toi sen lisäpaikan. Nyt mä sitten vietän kesäillat maanantaista keskiviikkoon AST:n kentällä. Maanantaisin tokokoulutusta parille ryhmälle, tiistaisin Wian kanssa mölliryhmässä huippukouluttajien ohjauksessa ja keskiviikkoisin Ankin kanssa itselleni vielä toistaiseksi tuntemattoman kouluttajan ohjauksessa. Katjan ja Taikan treenit on torstaisin ja enköhän mä silloinkin kentän laidalla ole. Jää onneksi pe-la-su vapaaksi, tosin kisojahan niihin sitten tulee. Ai niin... Wian tokotreenit,omat ja kavereiden kanssa yhteiset ja PK-treenit... meinasivat unohtua...

On tämä koiraharrastus kyllä sellaista, että vie kaiken vapaa-ajan. Mutta en valita, mä tykkään tästä! Nyt vain viimeinkin aloittamaan laihis (jälleen kerran  )

Minun kuopukseni, Kirsi, täyttää tänään 17 vuotta, onnittelut äipältä :). Tunnen itseni suorastaan vanhaksi