Nyt nämä suunnitelmat uskaltaa jo julkaista.

FlynnRuno.jpg

Olen ylpeä, kun saan Runon pariksi tämän upean jenkkiuroksen. Kiitos siitä kuuluu rakkaalle ystävälleni Pialle (kennel Magical Joy) ja Flynnin toiselle omistajalle Marjolle. Kiitos toki kuuluu myös Flynnin kasvattajalle Jane Maddox Bishopille, joka on antanut  hyväksyntänsä yhdistelmälle. 

Tulevat pennut tulevat olemaan geenitestien perusteella terveitä seuraavista sairauksista CEA, TNS, NCL, IGS, MDR1 ja SN. RS:n suhteen pennut voivat olla kantajia, koska Runo on kantaja, Flynn on terve siltäkin osin. Glaukoomageenitestiä ei ole tehty kummallekaan, mutta Runo on silmäpeilattu terveeksi glaukooman osalta.

Pentueen sukusiitosaste on 0, sukukatokerroin 1, laskettuna 4 sukupolvella.

Koska tunnen Flynnin oikein hyvin, olen todella rauhallisella mielellä suunnitelman suhteen. Pidin siitä heti ensi kohtaamisella paljon ja mitä enemmän sitä olen tavannut, sitä varmempi olin ja olen, että haluan Runolle juuri tämän uroksen. Se kompensoi hyvin Runon ominaisuuksia, joita haluan parantaa. Uskon että yhdistelmästä tulee loistavalla moottorilla varustettuja harrastuskoiria kaunista ulkonäköä unohtamatta.

Mikäli kiinnostuit, lähetä itsestäsi esittelykirje osoitteeseen [email protected]. Haluan tavata pennuista kiinnostuneita ihmisiä hyvissä ajoin ennen pentujen syntymää. Pentuja en luovuta kokemattomiin koteihin, eikä pennunostaja saa itse valita pentua. Päätökset pentujen kodeista teen vasta pentujen ollessa n. 6 viikon ikäisiä. En ota ennakkovarauksia, enkä myy osamaksulla.

Kuulemisiin :)